










'Food for Thought' publicatie.

'Baanbrekende ideeën voor een duurzaam voedselsysteem' publicatie.




Centre of Expertise Food heeft de afgelopen 5 jaar diverse onderzoeken en projecten uitgevoerd op gebied van voedselinnovatie, waaruit veel kennis en inzichten zijn gekomen. Centre of Expertise Food (CoE Food) is een organisatie waarin de HAS Hogeschool, Van Hall Larenstein, Aeres Hogeschool en Hogeschool Inholland hun gezamenlijke expertise bundelen en samenwerkingen zoekt met bedrijven en organisaties in de food-branche. CoE Food gaf Vandejong Creative Agency “Food for Thought” en vroeg ons mee te denken over hoe deze ‘lessons learned’ te communiceren. Vandejong bedacht het concept, het ontwerp, stelde de interviews op en werkte alles uit tot het boek “Food for Thought”. In de interviews vertellen docenten, projectleiders, regiomakelaars en opdrachtgevers hoe zij de projecten hebben ervaren. We werkten samen met fotograaf Thomas Nondh Jansen om de interviews en uitkomsten visueel te maken. Samenwerken, inspireren en kennis opdoen door wisselwerkingen, dat is wat CoE Food en deze twee publicatie's wil aanmoedigen.
'Food for Thought' publicatie.
'Baanbrekende ideeën voor een duurzaam voedselsysteem' publicatie.